Günün Tarihi:18 Kasım 2018

 

 

Sakarya’da Cadde-54 farkı


Şehrin sembolü haline gelen Cadde 54; Sakarya’yı, var olan öz kaynaklarını ön plana çıkararak, kendi ticari kalkınmasını ve istihdam sağlayan, sosyo-ekonomik dengesini yükselten “marka şehir” haline getirmek için fırsat sağlıyor.

Hedef

Global arenada ulusların rekabet şekilleri her gün şekil değiştirirken ülkelerin bile önüne geçen “marka şehir” kavramı, günümüzde değişen rekabetin en güçlü kavramı olarak karşımıza çıkıyor. Dünyada yerel bir kalkınma modeli olarak benimsenen, yeni ekonomi düzeninde ülkelerin gelişmesi için lokomotif olan “marka şehir”ler ülkemizin 2023 hedeflerine ulaşması için büyük önem taşıyor.

İstihdam

Sakarya’yı öncelikle kendi bölgesinde “marka şehir” haline getirmek üzere, YU Group Gayrimenkul Yatırım ve Turkmall Gayrimenkul Yatırım ortaklığında, Serdivan Belediyesi’nin girişimiyle hayata geçirilen Cadde 54 projesiyle; bölgede istihdam sağlayarak gayrisafi hasılaya katkı sağlayacak, sosyo-kültürel bir alan olarak şehrin huzurunu artıracak, kendi popülasyonu oluşturarak Sakarya’yı bölgenin en hızlı kalkınan şehir haline getirmesi hedefleniyor.

Güçlü ekonomi

Artık global piyasada rekabet edebilecek ve güçlü ekonomiye sahip olan ülkeler bu gelişimlerinde en büyük payı “marka şehir”lerine borçlu. Cadde 54 projesine Düzce, Bolu ve İzmit’in 1 yıl içerisinde gösterdiği yoğun ilgi de Sakarya’nın “marka şehir” olma yolunda emin adımlarla ilerlediğini ispatlar nitelikte.

 

8 Kasım 2018 , Perşembe Bu haber toplam 238 defa okundu.
YASAL UYARI:Haber portalımız 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayınlanmaktadır Yayınlanan fotoğrafların yeniden yayımı ve herhangi bir ortamda basılması, önceden yazılı izin gerektirir. Portalımızda yayınlanan haberler ise, kaynak gösterilmek ve portalımızın ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.

Bu Haberi Okuyanlar Bunları da Okudu

Arşivde Tarihe Göre Arama Yap

Arşivde Ara

Site İçi Arama

 


 

 

 

 

altın