Günün Tarihi:22 Kasım 2019

Manzara’da kahvaltı keyfi

İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, hafta sonunu Kocaeli Manzara Tesisleri’nde geçirdi.

Kahvaltılı buluşma

Kartepe Maşukiye’de yeni hizmete giren Ayrı Gezegen Cam Teras’ta İYİ Parti Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, teşkilatlanmadan Sorumlu Genel Başkan Yardımcısı Cumali Durmuş, İl Başkanı Şanbaz Yıldız, İlçe Başkanı Haluk Tamyüksel ile kahvaltıda buluştu.

Ekmek kızarttı

Ayrı Gezegen Cam Teras’ın işletmecileri Ahmet Yusuf ile Volkan Alioğlu, İYİ Partilileri kapıda karşıladı. Manzara karşısında şaşkınlığını ifade eden genel başkan yardımcısı Koray Aydın, işletmenin hem Kocaeli’ye hem de turizme hayırlı olsun temennisinde bulundu, soba üzerinde ekmek kızarttı.

‘Yürek ister’

Dostları tarafından ağırlanmanın mutluluğunun ailesiyle birlikte yaşayan Koray Aydın ailesiyle birlikte Türkiye’nin en büyük cam terasını gezerek, “Aşağıya bakmaya yürek ister ancak yapılan işlemin çok güvenli ve sağlam olduğunu gördüm. Herhangi bir korkulacak, çekinilecek hiçbir şey yok Ahmet Yusuf ve Volkan Alioğlu’nu kutlarım, bu işletme bölgeye çok büyük hareket getirecek” dedi.

Eşsiz manzara

Kartepe yolu üzerindeki eşsiz manzarasıyla hizmet veren Manzara ayrıca yapılacak yeni düzenlemeler ile ülkenin en büyük cam terasına sahip olacak. Kartepe yolunda eşsiz manzara keyfi yaşatan Manzara Tesisleri işletmecisi Ahmet Yusuf ve ortağı Volkan Alioğlu, Kartepe yolu üzerindeki Çatalkaya Vadisi’nde, yerden 185 metre yükseklikte ve 370 metre karelik cam terasın yakında hizmete gireceğini açıkladı.

Montaj bağlantıları

Kartepe yolunun Saman dağları Çatalkaya kesiminde ‘Ayrı Gezegen’ adı altında işletmeye açılan yerin cam terası kanyon ve dereden 185 metre yüksekte olacağını belirten Volkan Hacıoğlu, “Burayı yapmaya başlarken projeyi kendimize değil yeşil alana göre yaptık. Değil tek bir ağaç tek bir dal bile kesilmedi. Cam terasın ortasında kalan ağacı bile koruduk ve terasa çıkan kısmını özel koruma altına aldık. Cam terasımız 370 metre kare alanda ve yerden 185 metre yüksek. Montaj bağlantıları sağlayan çelik bloklar tanesi 1 kg den fazla olan 10 nar adet çelik civata ile bağlanıyor. Cam terasımıza bir defada en az 80 kişi çıkabilir ancak biz bu sayıyı daha aşağıda tutacağız, tüm çalışmalarda önce güvenlik ve huzur olarak belirledik. Cam terasımız yakında hizmete girecek”

Çeşitli aktiviteler var

Volkan Alioğlu, Ayrı Gezegen işletmelerinin yemek, kahvaltı, ATV turları, doğa – Kanyon yürüyüşlerinin açık olduğunu belirterek, “Biz buraya ayırım yapmadan her kesimdem insanlarımızı davet ediyoruz ve hizmet veriyoruz, sadece Cam terasımız çok az bir süre sonra hizmette olacak” şeklinde konuştu.

Doğanın içinde

Sohbet eşliğinde gerçekleştirilen kahvaltının ardından basın mensuplarıyla sohbet eden Genel Başkan Yardımcısı Koray Aydın, işletmenin ve hizmetin kalitesinden aynı zamanda mekanın bulunduğu konumun avantajından bahsetti. Doğanın içinde yer alan mekanın Kartepe turizmini olumlu yönde etkileyeceğini söyleyen Koray Aydın parti gündemiyle ilgili de konuştu.

‘Hedefe kilitlendik’

Aydın, “Türkiye’yi geziyoruz. Parti de kurumsallaşma üzerine özel bir şirkette çalışma yapıyor, her meclisin kendi alanlarındaki yapacağı işleri kağıda döktü ve ona uygun olarak başkan yardımcılarını bölgelere böldü. 1623 bin tane gönüllü üyemiz var, diğer partilerde bu yok. Hem üyelerimiz hem gönüllülerimiz parti için çalışma yapıyor. İyi parti kalıcı hale geldi. Çünkü hazır yemedik hedefe kilitlenerek çalışma yaptık. Bütün partilerin yüzü bize dönük. Kocaeli’de çok başarılı bir çalışmamız var. Çalışma yapan arkadaşlara teşekkür ediyoruz üye tabanımızı gittikçe genişletiyoruz” Dedi.

Mahalle teşkilatlanması

Mahalle çalışmalarının öneminden bahseden Aydın, “Mahalle örgütlenmesine başladık, çünkü partileri ayakta tutan mahalle çalışmalarıdır. Örneğin AK Parti’yi ayakta tutan da odur. Biz onlardan görmedik çocukluğumuzdan beri bu işin içindeyiz. Fakat doğru olan tarz, mahalle teşkilatlanmasıdır. Türkiye’nin hemen hemen her mahallesinde mahalle teşkilatlanmasına başladık. Kocaeli’de de buna başladık çünkü hiç bir seçimde bunu yapmadan girdik, hazırlıksız yakalandık” dedi.

AK Parti’ye seslendi

Kongre süreci ve ittifaklarla ile bilgilendirmede bulunan Aydın, “Güçleri birleştirmek en faydalı olandır ama eğer birleştirilemiyorsa yarışacaklar. İttifaklar üzerine bugünden konuşmaya çok gerek yok daha çok erken bunlar için, her şeyin yorumu çok kolay biz ne yaptığını bilen iyi bir partiyiz şuan ak partililer bizimle ilgili iyi cümleler kuruyorlarsa biz bunları keyifle izleriz. Daha önceden İP’tik şimdi İYİ Partiyiz. Bizimle ilgili AK Parti’nin güzel cümleler kurması bizi keyiflendirir. Onlar da düzele düzele gelecekler, onları da adam edeceğiz” dedi.

21 Ekim 2019 , Pazartesi Bu haber toplam 341 defa okundu.

Haberin Fotoğrafları

YASAL UYARI:Haber portalımız 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayınlanmaktadır Yayınlanan fotoğrafların yeniden yayımı ve herhangi bir ortamda basılması, önceden yazılı izin gerektirir. Portalımızda yayınlanan haberler ise, kaynak gösterilmek ve portalımızın ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.