SASKİ’de ‘Empati Günü’29 Kasım 2018, Perşembe

Program

SASKİ İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı Halkla İlişkiler Birimi tarafından ALO 185 Çağrı Merkezi çalışanlarına yönelik olarak ‘Empati Günü Programı’ gerçekleştirildi. Program kapsamında SASKİ Şube Müdürleri Akın Köseoğlu, Ali Osman Çağlar, Ali Osman Gürsoy, Bilal Çomaklı, Evren Kocaman, Mehtap Fırat, Mustafa İşbitiren, Ömer Faruk Duman ve Serdar Çelik ile Karasu-Kocaali Şube Müdürlüğü Ekipler Amiri Eray Aksu çağrı merkezi personeliyle bir araya geldi.

Sorunlara müdahale

Çağrı merkezinin vatandaşların yaşadıkları sorunlara müdahale etmeleri ve merak edilen konuları aydınlatmaları konusunda kritik öneme sahip olduğunu belirten İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanı Zeki Koç, “Şehir genelinde 450 bine yakın abonemize hizmet sunuyoruz. Vatandaşlarımızın taleplerini karşılamak, sorunları en kısa süre içerisinde çözmek ise önemli bir koordinasyon gerektiriyor. Bizler bu anlamda iletişimin temel taşlarından olan empati ile koordinasyonu daha da arttırmak, geçmiş tecrübelerden faydalanmak, karşılıklı fikir alışverişinde bulunmak.”

Hizmet

Koç, “Bakış açılarımıza etki ederek amaç birliği oluşturmak ve kurum kültürümüze olumlu bir katkı daha sağlamak için vatandaşlarımıza doğrudan hizmet sunan birimlerimizdeki şube müdürlerimizle çağrı merkezi personelimizi bir araya getirdik. Programımız son derece verimli geçti. Güzel çıktılar alacağımıza inancımız tam. Vatandaşlarımıza sunduğumuz hizmetin kalitesini her geçen gün daha da ileri noktalara taşımak için çalışmalarımızı aralıksız sürdüreceğiz” dedi.

Bu haber toplam 566 defa okundu.