Günün Tarihi:23 Ekim 2020

Ulaşımda memnuniyet


Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı ekipleri pandemi süresi boyunca vatandaşların mağdur olmamaları adına çalışmalarına devam etti.

Ulaşım Denetim Merkezi  faaliyetlerini sürdürerek 7 bin 500’den fazla çağrıya cevap verdi. Ulaşım Dairesi’nden yapılan açıklamaya göre, ulaşımda maksimum memnuniyet için uzman kadro ile çalışmalar devam edecek. ALO153-1 numarasından vatandaşlarımız istek-şikâyet bildirebilir denildi. Ulaşım Dairesi Başkanlığından yapılan açıklamada, “Vatandaşlarımızın mağdur olmamaları adına ekiplerimiz her zaman görev başında teyakkuz halindeydi. Bu kapsamda sağlık çalışanlarımıza pandemi süresi boyunca binden fazla hastane ulaşım koordinasyonu sağlandı. Pandemi dışında Ulaşım Yönetim Merkezi’nde; belediye otobüslerinin anlık ve geçmiş görüntülerinin izlenmesi, hız, güzergâh ihlalleri ve yolcu yoğunluklarının tespit edilmesinin yanı sıra özel halk otobüsleri, taksi dolmuş, ticari taksi, minibüsler ve servis araçları hakkında gelen vatandaş şikâyetlerini kayda alıp çözümleme ve bilgilendirme hizmetleri de sürdürüldü” denildi.

15 Haziran 2020 , Pazartesi Bu haber toplam 229 defa okundu.
YASAL UYARI:Haber portalımız 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayınlanmaktadır Yayınlanan fotoğrafların yeniden yayımı ve herhangi bir ortamda basılması, önceden yazılı izin gerektirir. Portalımızda yayınlanan haberler ise, kaynak gösterilmek ve portalımızın ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.

Bu Haberi Okuyanlar Bunları da Okudu

 

 

 

Arşivde Tarihe Göre Arama Yap

Arşivde Ara

Site İçi Arama

 


 

 

 

 

SAKARYASPOR PUAN DURUMU