Günün Tarihi:18 Ekim 2021

İmaj ve etkileri anlatıldı


Sakarya Ticaret ve Sanayi Odası (SATSO) ile TOBB ETÜ-SEM işbirliğinde “Kişisel ve Kurumsal İmaj Yönetimi” konulu online eğitim gerçekleştirildi.

Bıraktıkları izlenim

Çok sayıda SATSO üyesinin katılımı ve Devlet Tiyatrosu Sanatçısı, İletişim ve Davranış Bilimleri Uzmanı Adnan Erbaş’ın sunumuyla gerçekleştirilen eğitimde imajın tanımı, öğeleri, kurum imajı oluşturmak, kurumsal imaj oluşumunda etkili olan faktörler ve kişisel imajı oluşturan ögeler gibi birçok konuda ayrıntılı bilgiler paylaşıldı. Eğitmen Erbaş, “Ana hatlarıyla imaj, kurumların ya da şahısların insanlar üzerinde bıraktıkları izlenimlerdir. İmaj kişinin başka biri hakkındaki düşüncesidir. Herhangi bir konuda zihinde oluşan düşünce ve fikirlerdir. Karşı taraf üzerinde bıraktığınız etkidir.”

Bıraktıkları izlenim

Çok sayıda SATSO üyesinin katılımı ve Devlet Tiyatrosu Sanatçısı, İletişim ve Davranış Bilimleri Uzmanı Adnan Erbaş’ın sunumuyla gerçekleştirilen eğitimde imajın tanımı, öğeleri, kurum imajı oluşturmak, kurumsal imaj oluşumunda etkili olan faktörler ve kişisel imajı oluşturan ögeler gibi birçok konuda ayrıntılı bilgiler paylaşıldı. Eğitmen Erbaş, “Ana hatlarıyla imaj, kurumların ya da şahısların insanlar üzerinde bıraktıkları izlenimlerdir. İmaj kişinin başka biri hakkındaki düşüncesidir. Herhangi bir konuda zihinde oluşan düşünce ve fikirlerdir. Karşı taraf üzerinde bıraktığınız etkidir.”

Tüketici

Adnan Erbaş, “Bazı markalar kendi alanı dışında başka şeyler üretse bile markaları sayesinde o ürünlerin kalitesini ispat etmeye gerek kalmadan kolayca satabilir. Bazı firmaların olumsuz yaşadıkları olaylar nedeniyle artık ne kadar kaliteli, üstün, hizmet verse versin tüketici gözünde olumsuz algısı kalıcı olabilir. Firmalar tüketicinin aklında duygusal bağ oluşturarak kendini sevdirir. Bazı tüketiciler araba alırken özellikten çok duygusal bağa bakabilirler. Tüm bunlar kurumsal imajı oluşturmaktadır. Tüketicinin algısını, firmaların geleceğini de artık oluşturdukları, sebep oldukları imaj belirlemektedir. Şirketlerin yıllarını verdikleri imaj oluşturma çabaları dakikalar içinde kötü bir gelişme ile yok olabilir” dedi. 

Adnan Erbaş, “Bazı markalar kendi alanı dışında başka şeyler üretse bile markaları sayesinde o ürünlerin kalitesini ispat etmeye gerek kalmadan kolayca satabilir. Bazı firmaların olumsuz yaşadıkları olaylar nedeniyle artık ne kadar kaliteli, üstün, hizmet verse versin tüketici gözünde olumsuz algısı kalıcı olabilir. Firmalar tüketicinin aklında duygusal bağ oluşturarak kendini sevdirir. Bazı tüketiciler araba alırken özellikten çok duygusal bağa bakabilirler. Tüm bunlar kurumsal imajı oluşturmaktadır. Tüketicinin algısını, firmaların geleceğini de artık oluşturdukları, sebep oldukları imaj belirlemektedir. Şirketlerin yıllarını verdikleri imaj oluşturma çabaları dakikalar içinde kötü bir gelişme ile yok olabilir” dedi. 

13 Ekim 2021 , Çarşamba Bu haber toplam 203 defa okundu.
YASAL UYARI:Haber portalımız 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu'na uygun olarak yayınlanmaktadır Yayınlanan fotoğrafların yeniden yayımı ve herhangi bir ortamda basılması, önceden yazılı izin gerektirir. Portalımızda yayınlanan haberler ise, kaynak gösterilmek ve portalımızın ilgili sayfasına link verilmek koşuluyla yeniden yayınlanabilir.


Bu Haberi Okuyanlar Bunları da Okudu

 

 

 

 

Arşivde Tarihe Göre Arama Yap

Arşivde Ara

Site İçi Arama


 



SAKARYASPOR PUAN DURUMU